»Svojo šolsko knjižnico je preoblikovala v varno bralno zavetje, v katerem lahko učenke in učenci odraščajo v razmišljujoče bralce. To je izjemno dragocena popotnica za vse življenje.«
»Šolske knjižnice se uporabljajo v izobraževalnem procesu, saj omogočajo dostop do znanja in idej ter zagotavljajo, da so knjige na voljo vsem, ne glede na osebne ali politične ideologije in ideje.«
»Na osnovi dosedanjega dela v slovenskem šolskem prostoru sem prepričan, da je slovenski šolski sistem v splošnem dober.«
»Obenem naj bo to jasna zaveza države, da bo v prihodnje spoštovala obveznosti, ki jih ima do splošnih in šolskih knjižnic ter seveda do več sto tisoč bralk in bralcev v Sloveniji.«
»V mladosti sem knjižnico doživljal kot kraj, kjer sem lahko preživljal čas, da sem se izgubil v knjigah in albumih, ki si jih sicer ne bi mogel privoščiti.«
»Naša zbirka se zelo razlikuje od običajne knjižnice in morda prav zaradi tega opozarjam pred miselnostjo, da so knjižnice danes v prvi vrsti informacijski centri. To je sicer deloma res, a vsaka knjižnica, še posebej Narodna in univerzitetna knjižnica, bi morala v osnovah temeljiti na poslanstvu humanizma.«
»Skoraj ves moj študij poteka v knjižnici in to res ni pretiravanje.«
»Naš glavni cilj je bil, da zgradimo knjižnico, v katero si pridejo seveda ljudje izposodit knjige, pa da se pridejo tudi podružit, da se torej v njej dobro počutijo.«
»Knjižnica je dolga 80 metrov, v najširšem delu je široka 20. Če ne bi bilo atrija, bi bilo na sredi precej temačno, zaradi atrija pa je svetlo in ljudje se zaradi tega res dobro počutijo.«
»Velik dejavnik pri projektu je predstavljalo tudi dejstvo, da leži knjižnica v parku.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju